HTML

Fegyenc + súlyzós edzéseim naplója

Friss topikok

  • Giozo: Kösszi, hát nem lesz sok alvás, reggel fél hatkor iszkiri suliba:( jó éjszakát nekedis. (2012.03.12. 22:10) 50. edzés - 03.09
  • Giozo: Hát az úgy tényleg nem csoda, hogy kikészített:) Az egyenes híd elég fárasztó. Nem rajongók én ann... (2012.03.07. 09:31) 47. edzés - 03.03
  • BeasT: Alapvetően a nagy alapgyakorlatokat kell előre venni (ahol több izom, akár izomcsoport) dolgozik, ... (2012.03.02. 23:22) 45. edzés - 02.27
  • BeasT: Utolsó képen nem tűnik gyengébbnek egyik oldal sem szerintem. (2012.02.23. 13:30) 43. edzés - 02.22
  • vip_per: ok, köszi szépen, elmentem gyorsan vettem egy Power Ball-t sok jót olvastam róla, remélem beválik.... (2012.02.23. 12:43) 42. edzés - 02.20

Linkblog

15. edzés - 12.05

2011.12.05. 21:13 vip_per

Hétvégén a gyerekek kerti hinta állványából el készítettem egy állványt, melyen kiválóan tudok gyakorlatokat végezni. Nagyon vártam már, le sincs festve, amint kész leszek vele teszek fel fotót. Hozzáteszem informatikus vagyok, de van hegesztő trafóm, kicsi nagy sarok köszörűm, megoldottam.


Bemelegítés - Kar-törzs körzések. A lakatos munka +  beszerelés már lefárasztott, elfogadtam bemelegítésnek.
,  
Fekvőtámasz előredőlve : 2*30 + 40. Hmmm.  A múltkor kicsit kétségbe is estem, mert nem láttam annak esélyét, hogy mostanában a 3*40 fekvőt megcsináljam. Fotelon csináltam, és ahogy megnéztem a könyvben a minta képet, láttam, hogy a szög behajlított karoknál 45 fok. Nos ehhez a rúdnak kb, csípő magasságban kell lennie, a fotel viszont jó 25 cm-errel lejjebb volt, emiatt volt nagyon nehéz. AZ új állványon úgy állítottam be, hogy szabályos legyen, meg is lett amit gondoltam, és most már látom, hogy hamarosan meg lesz a 3*40 db is.

Tolódzkodás: 2*10 , kiegészítő gyakorlatnak szánom, mert ennék a fekvőtámasznál nem érzem a mell, illetve a váll igénybevételét igazán, a tricepszemet nagyon. Wade is azt írja, lehet használni. Könnyített a gyakorlat, a lábam széken van , így kezdésnek megfelel.

Hajlított lábemelés fekvésben: 2*20 + 30, szintet léptem, nagyon elfáradtam, maradok egy ideig ennél az adagnál, sokkal nehezebb, mint az előző hasizom feladat volt.

Guggolás támasszal : 3*20, Szintet léptem, nehezebb a feladat, főleg, hogy az alsó pozicióban 1 s kivárási időt hagyok, hogy ne lendületből menjen a dolog. AZ egyenes hátra figyelek.


Vízszintes húzás :3*16, az új állványon csináltam, embertelen nehezen ment. Fogalmam nincs, hogy lesz meg  a következő szint, mindegy csinálom szorgalmasan. A végén a bicepszem, és a hátam igen jólesően "fájt". 

62 perc.

Sajnos, ismét nem tudtam befejezni, holnap szünet lesz az edzésben, megcsinálom ami elmaradt, vádli, függeszkedés, varjú tartás.

A gyakorlatok közül a vizszintes húzás ,messze a legnehezebben megy, itt nagyon nagyot lép az edzés terv. Egyelőre még nem bontom szét az edzés napokat, meghagyom a nehezebb gyakorlatokra, vagy majd meglátjuk.

A sífutó gépen van egy mérő funkció, miszerint BMI:23,8, Fat: 21.5, BMR 1863.

Ez utóbbi a  mért testösszetétel adatok birtokában meghatározza az egyén alapanyagcsere szükségletét, amely egy nap alatt, teljes nyugalomban, a belső szervek működéséhez szükséges energiát jelenti kcal-ban mérve. Tehát, ha egész nap fekszem, akkor 1863 kcal energia kell.
Nem tudom ez mennyire pontos, de viszonyítási alapnak jó lesz. A Fat értéket 19 körülre szeretném levinni, változatlan tömeg mellett, ekkor kb. 1,5 kg zsír és izom cserélne helyet.  
Szép napot !

 

Szólj hozzá!

A bejegyzés trackback címe:

https://strommi.blog.hu/api/trackback/id/tr483441113

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása