HTML

Fegyenc + súlyzós edzéseim naplója

Friss topikok

  • Giozo: Kösszi, hát nem lesz sok alvás, reggel fél hatkor iszkiri suliba:( jó éjszakát nekedis. (2012.03.12. 22:10) 50. edzés - 03.09
  • Giozo: Hát az úgy tényleg nem csoda, hogy kikészített:) Az egyenes híd elég fárasztó. Nem rajongók én ann... (2012.03.07. 09:31) 47. edzés - 03.03
  • BeasT: Alapvetően a nagy alapgyakorlatokat kell előre venni (ahol több izom, akár izomcsoport) dolgozik, ... (2012.03.02. 23:22) 45. edzés - 02.27
  • BeasT: Utolsó képen nem tűnik gyengébbnek egyik oldal sem szerintem. (2012.02.23. 13:30) 43. edzés - 02.22
  • vip_per: ok, köszi szépen, elmentem gyorsan vettem egy Power Ball-t sok jót olvastam róla, remélem beválik.... (2012.02.23. 12:43) 42. edzés - 02.20

Linkblog

42. edzés - 02.20

2012.02.20. 23:22 vip_per

Sífutógép : 5 perc - közepes fokozaton (bemelegítés)
Captain Jack : 100

Mell:
Fekvőtámasz előredőlve : 12 (bemelegítés)
Fekvőtámasz térdelve : 10 (bemelegítés)
Fél Fekvőtámasz : 2*22
Tárogatás kézi súlyzóval: 20+15+10 (5 kg)

Váll:

Állig húzás csigán :20+15+10 (10 kg)
Oldalra emelés kézi súlyzóval ülve : 20+15+10 (5 kg)
Oldalra emelés kézi súlyzóval döntött törzzsel : 20+15+10 (5 kg)
 

Has:

Crunch - 6*30
Törzsforgatás nyéllel : 100
Törzshajlítás nyéllel : 50

Ez lesz a hétfői edzésem, így 1 hetet tudnak az izmok pihenni, ez úgy gondlom elég lesz.
A fekvenyomást a fekvőtámasszal helyettesítem, egyébként is az alap CC gyakorlatokat meghagyom. A kézi súlyzós tárogatás jobb mint a gépen végzett mert sokkal lejjebb tudom vinni a karom, és ráadásul végig feszül. Amint megy a kézenállásból kinyomás (váll) azt is beleveszem, jelenleg kb 15 cm-t tudok leereszkedni és azt kinyomni kb 6-8 szor, ezt még nem írom. A súlyok megválasztása folyamatban van, ezek nem nagyok tudom, de így is elfáradtam. A pihenő idő kevesebb, az edzés feszítettebb, gyorsabb. Szériák között 30 sec - kivéve fekvőtámasz ott 1 perc - , gyakorlatok között 1 esetleg 2 perc.
A hasizmot minden alkalommal fogom végezni, pénteken még hozzá jön a CC aktuális hasizom gyakorlata. A hasam jól fejlődik, ez a 180 váltott Crunch simán megy, már szinte kívánom, hogy érezzem a hasam.

Az ismétlés számokat (20+15+10) a Drugs -Bunny Sárga Kapszulából vettem.

Szerdán Hát-kar, pénteken Láb-Has + híd








 

 

 

2 komment

A bejegyzés trackback címe:

https://strommi.blog.hu/api/trackback/id/tr44151403

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

BeasT 2012.02.23. 12:23:31

Hali!
Én a has gyakorlatokat tenném az edzés elejére.
Az állig húzást cseréld le valami nyomásra inkább. Igaz, hogy jól megdolgoztatja a vállizmokat, de tropára vágja az ízületet. Ennél károsabb váll gyakorlat nem létezik.
Úgy gondolom egyébként ezzel sikerült megpiszkálni a vállamat, a fájdalom hatására többet nem csináltam, akkor elmúlott, kb 1-1,5 év múlva kezdtem a kézállásból nyomás első lépéseit. A kézállás miatt újult ki a dolog, ekkor volt hol a bal, hol a jobb begyulladva pár hétig. Jegelés, seprűs nyújtások után mikor csökkent a fájdalom visszatértem a kézállásra (a keringés fokozása miatt), aztán kb 1 hét múlva megszűnt, azóta nem jelentkezett. (teljes kézállásban végzett fekvőnél tartok 11-12 ismétlésszámmal)
Ugyan orvosnál nem voltam a dologgal, de a a tünetek alapján nyálkatömlő-gyulladásra gondoltam, és úgy is kezeltem.
A sárga kapszula esetleg elektronikus formában megvan? A 20-15-10 es ismétlésszámról nem tudok semmit, ugyanazzal a súllyal ajánlja a 3 szériát?

vip_per 2012.02.23. 12:43:41

ok, köszi szépen, elmentem gyorsan vettem egy Power Ball-t sok jót olvastam róla, remélem beválik. küldjél e-mail címet, arra elküldöm a SK elérhetőségét.
süti beállítások módosítása