HTML

Fegyenc + súlyzós edzéseim naplója

Friss topikok

  • Giozo: Kösszi, hát nem lesz sok alvás, reggel fél hatkor iszkiri suliba:( jó éjszakát nekedis. (2012.03.12. 22:10) 50. edzés - 03.09
  • Giozo: Hát az úgy tényleg nem csoda, hogy kikészített:) Az egyenes híd elég fárasztó. Nem rajongók én ann... (2012.03.07. 09:31) 47. edzés - 03.03
  • BeasT: Alapvetően a nagy alapgyakorlatokat kell előre venni (ahol több izom, akár izomcsoport) dolgozik, ... (2012.03.02. 23:22) 45. edzés - 02.27
  • BeasT: Utolsó képen nem tűnik gyengébbnek egyik oldal sem szerintem. (2012.02.23. 13:30) 43. edzés - 02.22
  • vip_per: ok, köszi szépen, elmentem gyorsan vettem egy Power Ball-t sok jót olvastam róla, remélem beválik.... (2012.02.23. 12:43) 42. edzés - 02.20

Linkblog

12.edzés - 11.28

2011.11.28. 22:42 vip_per

Hétvégén báloztunk, vasárnap eléggé fáradt voltam, féltem, hogy a mai edzéssel is gondok lesznek, főleg mert szintet is léptem, de nem volt semmi probléma. :)

Bemelegítés - Kar-törzs körzések, sífutó gépen 3 perc intenzív tekerés + 6 db négyütemű fekvőtámasz.

Fekvőtámasz előredőlve : 2*20 + 25. Nem okozott különösebb gondot, 5-tel emelem a következő adagot. 

Térdemelés fekvésben :3*35: Hmmm, ez ennek a szintnek a vége, megvolt elsőre, pedig a lábamat egyszer sem tettem le, fejemet megemeltem, hogy a hasam feszes legyen végig. Következő alkalommal is ha simán megy szintet lépek.

Láb edzés : 3*35 bicska guggolás. Elfáradtam, legközelebb megcélozom a szint tetejét.

Vízszintes húzás :3*12,  Végre megtaláltam az ideális helyet, a gyerekek nem használt hintaállványa. Tökéletes. És a sok krémezés talán meghozta gyümölcsét, a könyököm is jól bírta. Ez a gyakorlat nehéz, itt nagy volt a lépés.

Vádli : 3*60 páros lábon, nyújtott lábbal lábfejre emelkedés lépcsőn.

Rövid híd : 3*10

Függeszkedés ujjakkal lépcsőre kapaszkodva : 40 s

Varjútartás : 10 s. Jó kis gyakorlat, az ujjakon kell egyensúlyozni.

Levezetés : 3 perc sífutógép, majd 6 négyütemű fekvőtámasz. Sajnos csak 6 db ment.

70 perc

A végén kicsit sietnem kellett, mert kezdődött a teremfoci, ahol azért eléggé fáradtnak éreztem magam.

Szép napot !  

Szólj hozzá!

A bejegyzés trackback címe:

https://strommi.blog.hu/api/trackback/id/tr423420080

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása