HTML

Fegyenc + súlyzós edzéseim naplója

Friss topikok

  • Giozo: Kösszi, hát nem lesz sok alvás, reggel fél hatkor iszkiri suliba:( jó éjszakát nekedis. (2012.03.12. 22:10) 50. edzés - 03.09
  • Giozo: Hát az úgy tényleg nem csoda, hogy kikészített:) Az egyenes híd elég fárasztó. Nem rajongók én ann... (2012.03.07. 09:31) 47. edzés - 03.03
  • BeasT: Alapvetően a nagy alapgyakorlatokat kell előre venni (ahol több izom, akár izomcsoport) dolgozik, ... (2012.03.02. 23:22) 45. edzés - 02.27
  • BeasT: Utolsó képen nem tűnik gyengébbnek egyik oldal sem szerintem. (2012.02.23. 13:30) 43. edzés - 02.22
  • vip_per: ok, köszi szépen, elmentem gyorsan vettem egy Power Ball-t sok jót olvastam róla, remélem beválik.... (2012.02.23. 12:43) 42. edzés - 02.20

Linkblog

11. edzés - 11.25

2011.11.25. 18:11 vip_per


Sajnos a szerdai időszerű edzés elmaradt betegség miatt, ma már jobban érzem  magam és nagyon hiányzott az edzés, így nekiláttam.


 Bemelegítés - Kar-törzs körzések, sífutó gépen 3 perc intenzív tekerés + 5 db négyütemű fekvőtámasz, amit a Azogh is végez. Jó ötletnek tartom, átvettem és ezúton is köszönet .

Fekvőtámasz falnál : 3*50 . Kipipálva, jöhet a következő szint. 

Térdfelhúzás :3*50: Na itt egy eléggé nagyot léptem, de megvolt, jöhet a következő szint.
Láb edzés : 3*30 bicska guggolás. Könnyen ment, örültem neki.

Vízszintes húzás : 10+10+14. Itt is tudtam emelni, de a továbblépés nehéz lesz. Sajnos a bal könyököm belül valahol elkezdett nagyon fájni. Az utolsó véradás óta érzem, hogy belül fáj valami, most kijött, krémezem talán elmúlik. Még bírtam volna karral, háttal, de könyékkel nem. Tolásra nem fáj, csak húzásra.
 
Vádli : 3*50  páros lábon, nyújtott lábbal lábfejre emelkedés lépcsőn.

Rövid híd : 2*10, egyre könnyebb és magasabb.

Fejen állás : 2*30 s
. Elkezdtem szoktatni magam a fordított világhoz.

Függeszkedés ujjakkal lépcsőre kapaszkodva : 30 s . A lépcsőházi falépcsőn tökéletesen tudok függeszkedni, ráadásul csak az ujjaimmal tudok kapaszkodni, így azok is erősödnek.

Levezetés : 3 perc sífutógép, majd 10 négyütemű fekvőtámasz.

70 perc 


Szép napot !  

Szólj hozzá!

A bejegyzés trackback címe:

https://strommi.blog.hu/api/trackback/id/tr663411543

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása