HTML

Fegyenc + súlyzós edzéseim naplója

Friss topikok

  • Giozo: Kösszi, hát nem lesz sok alvás, reggel fél hatkor iszkiri suliba:( jó éjszakát nekedis. (2012.03.12. 22:10) 50. edzés - 03.09
  • Giozo: Hát az úgy tényleg nem csoda, hogy kikészített:) Az egyenes híd elég fárasztó. Nem rajongók én ann... (2012.03.07. 09:31) 47. edzés - 03.03
  • BeasT: Alapvetően a nagy alapgyakorlatokat kell előre venni (ahol több izom, akár izomcsoport) dolgozik, ... (2012.03.02. 23:22) 45. edzés - 02.27
  • BeasT: Utolsó képen nem tűnik gyengébbnek egyik oldal sem szerintem. (2012.02.23. 13:30) 43. edzés - 02.22
  • vip_per: ok, köszi szépen, elmentem gyorsan vettem egy Power Ball-t sok jót olvastam róla, remélem beválik.... (2012.02.23. 12:43) 42. edzés - 02.20

Linkblog

10. edzés - 11.21

2011.11.21. 12:04 vip_per

A mai naptól már nem nevesítem a címsort, csak simán edzés megjelölést használom.   

Ma este fellépésünk lesz, így délelőtt edzettem, úgy érzem jól sikerült.

Bemelegítés - Kar-törzs körzések

Fekvőtámasz előredőlve : 3*50 . Sikerült megcsinálnom, bár a végére nagyon elfáradtam. Különösen figyeltem arra, hogy az alsó és felső holtpontban is 1 másodpercre megálljak. Mit mondjak nagyon-nagyon megnehezíti a gyakorlatot. 

Térdfelhúzás : 2*25 + 50. Ma egész jól ment, úgy határoztam a harmadik sorozatot addig csinálom amíg csak bírom, ma 50 ment le, jól égett a hasam a végére.
 
Láb edzés : 3*25 bicska guggolás.  Ez ma nehezen ment, nagyon ügyeltem az asló holtponton az 1 s megállásra, valamint a teli talpas gyakorlat végzésre.
2 perc pihenő

Vízszintes húzás : 3*10.   Itt most variáltam egy kicsit. A forgáspont nem a sarkon van, hanem a vádlim közepén, így egy kicsit könnyebb a gyakorlat, nem kínlódom annyira, tudom szabályosan csinálni. Ahogy haladok előre úgy viszem a forgáspontot mindig hátrább, míg el nem érem a sarkamat. AZ első és harmadik sorozatot hüvelykujjal kifelé, míg a 2. sorozatot hüvelykujjal magam felé fogással csináltam, így tudom variálni, hogy mennyi hasson a bicepszre.

Vádli : 2*30 + 50 páros lábon, nyújtott lábbal lábfejre emelkedés lépcsőn. Most nehezítettem, lépcsőn végeztem el, sőt jól meg is emeltem az adagot, fárasztó volt.

Rövid híd : 2*10, nagyon jól esett a nyújtás.

55 perc alatt végeztem, nagyon örültem, hogy minden sikerült.

Kellemesen elfáradtam, így ebéd előtt, éhes is lettem.

Ma jubiláltam 10.edzés volt, úgy érzem érdemes volt belekezdeni, jó lesz ez. Általánosságban az lesz a célkitűzésem, hogy a gyakorlatokat szabályosan, lassan, kitartva végezzem el, így jobban hatnak, sokkal nehezebbek. Az utolsó sorozat mindig annyi számú lesz, amit még megbírok csinálni. Megszakadni, feszengeni nem akarok persze, de azért kicsit égjen, dagadjon. A 2 perc pihenőket ezentúl nem jelölöm, sorozatok és gyakorlatok között is ennyit tartok.


Szép napot ! 

Szólj hozzá!

A bejegyzés trackback címe:

https://strommi.blog.hu/api/trackback/id/tr23400724

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása