HTML

Fegyenc + súlyzós edzéseim naplója

Friss topikok

  • Giozo: Kösszi, hát nem lesz sok alvás, reggel fél hatkor iszkiri suliba:( jó éjszakát nekedis. (2012.03.12. 22:10) 50. edzés - 03.09
  • Giozo: Hát az úgy tényleg nem csoda, hogy kikészített:) Az egyenes híd elég fárasztó. Nem rajongók én ann... (2012.03.07. 09:31) 47. edzés - 03.03
  • BeasT: Alapvetően a nagy alapgyakorlatokat kell előre venni (ahol több izom, akár izomcsoport) dolgozik, ... (2012.03.02. 23:22) 45. edzés - 02.27
  • BeasT: Utolsó képen nem tűnik gyengébbnek egyik oldal sem szerintem. (2012.02.23. 13:30) 43. edzés - 02.22
  • vip_per: ok, köszi szépen, elmentem gyorsan vettem egy Power Ball-t sok jót olvastam róla, remélem beválik.... (2012.02.23. 12:43) 42. edzés - 02.20

Linkblog

9. edzés - összevont 4 gyakorlat + vádli + híd - 11.19

2011.11.19. 18:21 vip_per


Tegnap fáradt voltam kihagytam az esedékes edzést, ma viszont kipihenten jó passzban vágtam neki.   

Bemelegítés - Kar-törzs körzések

Fekvőtámasz előredőlve : 3*50 2 perces pihenővel. Emeltem az adagot, éreztem, hogy megtudom csinálni és sikerült is. Attól függően, hogy a kezeimet milyen magasra teszem hat a gyakorlat inkább tricepszre, vagy vállra. Variáltam 20 fekvőtámaszonként a magasságot. Jól el sikerült fáradnom, de végre igazán éreztem a karomat és a vállamat, mell csak alig. Nagyon örülök, hogy sikerült, most még jó néhány alkalommal ez lesz a cél.
 
2 perc pihenő

Térdfelhúzás : 3*25 2 perc pihenő. Ez ma nem ment simán, eléggé elfáradtam, bár ma új padon csináltam, ahol teljesen ki tudtam nyújtózkodni, gyakorlatilag homorításból kezdtem a gyakorlatot.

2 perc pihenő

Láb edzés : 3*22 bicska guggolás, 2 perc pihenővel. Itt is emeltem az adagot, ez is megvolt, egyre könnyebben megy a teljes talppal történő guggolás, örültem neki.

2 perc pihenő


Vízszintes húzás : 2*10 2 perc pihenővel. Miután a függőleges húzás már simán ment, áttértem erre a gyakorlatra. A kezdő 1*10 -t viszonylag simán megcsináltam ezért ráhúztam még egy sorozatot.  Megvolt, bicepsz, hát kellemesen érezhető volt. 

2 perc pihenő


Vádli : 3*20 páros lábon, nyújtott lábbal lábfejre emelkedés lépcsőn. Most nehezítettem, lépcsőn végeztem el, fárasztó volt.

2 perc pihenő

Rövid híd : 2*10,   ma csináltam először , mindjárt 2 sorozatot, nagyon jól esett a hátamnak.

60 perc alatt végeztem, nagyon örültem, hogy minden sikerült.

Azon filózok, hogy amikor egy gyakorlatot megcsinálok az ajánlott mennyiségben, akkor a következő szintre lépéskor az első ajánlott mennyiség nagyon kevésnek tűnik. Például ha megcsinálok szabályosan 3*50 fekvőtámaszt falnál, aztán a következő szint 1*10 fekvőtámasz előredőlve, nekem ez kevésnek tűnik. Vélemény ?


Szép napot !

5 komment

A bejegyzés trackback címe:

https://strommi.blog.hu/api/trackback/id/tr603396623

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Giozo · http://ccedzesem.blog.hu/ 2011.11.20. 09:32:13

Egyetértek, általában én is akkor már 2 ismétléssel inditok. Pl ha a kezdő 10, akkor megcsinálok 10,8-t. Következő alkalommal meg már a 3. ismétlést is elkezdem. Vízszintes húzás látom könnyedén megy :D Bárcsak nekem is ilyen könnyü lenne:P

Giozo · http://ccedzesem.blog.hu/ 2011.11.20. 09:33:15

Ja meg a hid szerintem még korai, Wade azt javasolja, csak akkor kezdjünk bele, ha már a guggolás fekvőnél a 4. lépésnél járunk, hogy kellően megerősödjünk hozzá. Bár az első lépést sztem csinálgathatod, csak ne rohanj el vele.

vip_per 2011.11.20. 09:43:05

@Giozo: Semmi esetre sem sietek a híddal, az első lépés még egy ideig elég lesz. Elkezdem mellé lassan a fejen állást is, hadd szokjam a fordított világot :).

BeasT 2011.11.21. 00:57:56

Az ismétlésszámok mindig csak iránymutatásként vannak feltüntetve. Ha tudod, csináld a maximális ismétlésszámot, de legalább 5-8 hétig maradj az adott szinten. A kezdő ismétlésszám szerény véleményem szerint minimumként van feltüntetve. Amíg a minimum nem megy pl a 4.szintből addig a 3. on kell maradni.(3. maximum ismétlésszámán, esetleg több ismétléssel)
A magasabb szintű gyakorlatoknál (kétkezesekről áttérni egykezesekre) hidd el a kezdő ismétlésszám is nagyon soknak tűnik.
Bocsánat, hogy így a semmiből előbukkantam okoskodni. Március óta követem a fegyencedzést, előtte 1,5-2 évig súlyzós edzéseket végeztem.
Ugyan külön blogot nem szeretnék vezetni, szívesen segítek ha tudok/cserélek tapasztalatot.

vip_per 2011.11.21. 09:26:44

@BeasT: Köszönöm a jó tanácsot. Igazad van, magasabb szinten minden bizonnyal nehezebb lesz szintet lépni, ez az elején még könnyebb. Nem leszek türelmetlen.
süti beállítások módosítása