HTML

Fegyenc + súlyzós edzéseim naplója

Friss topikok

  • Giozo: Kösszi, hát nem lesz sok alvás, reggel fél hatkor iszkiri suliba:( jó éjszakát nekedis. (2012.03.12. 22:10) 50. edzés - 03.09
  • Giozo: Hát az úgy tényleg nem csoda, hogy kikészített:) Az egyenes híd elég fárasztó. Nem rajongók én ann... (2012.03.07. 09:31) 47. edzés - 03.03
  • BeasT: Alapvetően a nagy alapgyakorlatokat kell előre venni (ahol több izom, akár izomcsoport) dolgozik, ... (2012.03.02. 23:22) 45. edzés - 02.27
  • BeasT: Utolsó képen nem tűnik gyengébbnek egyik oldal sem szerintem. (2012.02.23. 13:30) 43. edzés - 02.22
  • vip_per: ok, köszi szépen, elmentem gyorsan vettem egy Power Ball-t sok jót olvastam róla, remélem beválik.... (2012.02.23. 12:43) 42. edzés - 02.20

Linkblog

4. edzés - összevont 4 gyakorlat - 10.09

2011.11.09. 11:55 vip_per

 Éppen az első kettő gyakorlat között pihenésként írom soraimat. Valóban nem szerencsés a 4 edzést egy napra hagyni, de megpróbálom.

Bemelegítés - Kar-törzs körzések

Fekvőtámasz előredőlve : 3*25 1 perces pihenővel. Vállamat továbbra is határozottan éreztem, tricepszemnek is kellemes, ha holnap nem lesz izomlázam emelem 5-tel.

 Láb edzés :1*10 bemelegítés majd 2*20 a bicska guggolás. Ahogy a képen néztem a teljes lábfej lent marad a földön, nem emel sarkat guggolásakor, így nekem egy vékony könyvet kell a sarkam alá tenni. Nem könnyen de megvolt, egy ideig biztosan maradok ennél a mennyiségnél.

 Térdfelhúzás : 2*25 2 perccel a láb emelés után. Most egyáltalán nem éreztem , hogy fájna a hátam, sőt a combomban sem volt húzódás érzése, a hasamban viszont éppen kellemes égést éreztem. KB 3 napja amikor eszembe jut olyan hasizom gyakorlatot végzek, hogy a hasamat teljes erővel behúzom, majd 10 másodpercig így is tartom.

Csinálom munka közben , TV nézés közben, autóvezetés közben,naponta ahogy eszembe jut, kb. 10-12-szer. Igazából hasizomlázat nem okoz, kicsit érzem, viszont mintha kissé laposodna a hasam, illetve jobban kihúzva járnék. Nem tudom, lehet csak így érzem pedig nincs is így, annyi biztos, hogy az övemet 2 lyukkal beljebb tudom csatolni.

Függőleges húzás : 3*40 1 percpihenővel. A bal alkarom elfáradt eléggé, ezenkívül megfájdult a gerincem töve is rendesen, múltkor ilyet nem éreztem. Karomban, vállamban hátamban nagyon kellemes érzés, érzem, hogy vannak, enyhén bedurrantak. hosszú széria kicsit unalmas, de még egy ideig marad.

Vádli : 2*20 kezdetnek páros lábon, nyújtott lábbal lábfejre emelkedés. Nem sok ez a 40 db, mégis elfáradt a vádlim, jó lesz ez a gyakorlat.

Végül is sikerült teljesítenem a kettős edzést, kb. 35 perc alatt, kellemesen elfáradtam, jó volt, de visszatérek a normál edzéstempóra.

Ma este jóga lesz 1,5 óra nyújtás, szellemi koncentráció. A nyújtó gyakorlatban szenvedek sokat, de remélem majd ennek is meg lesz az eredménye.

 

Szép napot !

 

 

Szólj hozzá!

A bejegyzés trackback címe:

https://strommi.blog.hu/api/trackback/id/tr353365561

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása