HTML

Fegyenc + súlyzós edzéseim naplója

Friss topikok

  • Giozo: Kösszi, hát nem lesz sok alvás, reggel fél hatkor iszkiri suliba:( jó éjszakát nekedis. (2012.03.12. 22:10) 50. edzés - 03.09
  • Giozo: Hát az úgy tényleg nem csoda, hogy kikészített:) Az egyenes híd elég fárasztó. Nem rajongók én ann... (2012.03.07. 09:31) 47. edzés - 03.03
  • BeasT: Alapvetően a nagy alapgyakorlatokat kell előre venni (ahol több izom, akár izomcsoport) dolgozik, ... (2012.03.02. 23:22) 45. edzés - 02.27
  • BeasT: Utolsó képen nem tűnik gyengébbnek egyik oldal sem szerintem. (2012.02.23. 13:30) 43. edzés - 02.22
  • vip_per: ok, köszi szépen, elmentem gyorsan vettem egy Power Ball-t sok jót olvastam róla, remélem beválik.... (2012.02.23. 12:43) 42. edzés - 02.20

Linkblog

50. edzés - 03.09

2012.03.12. 10:17 vip_per

Sífutógép : 5 perc - közepes fokozaton (bemelegítés)
Captain Jack : 100 (bemelegítés)

Has :

Nyújtott lábemelés: 2*25
Crunch : 6*35 váltott gyakorlatok

Láb :


Teljes guggolás:10 (bemelegítés)
Guggolás zárt lábbal:2*25
Combfeszítés lábgépen: 25/20/15 - 25kg
Comb hajlítás l: 25/15/10 10 kg ( egy lábbal oldalanként)
Vádli állva : 3*45
Vádli ülve: 2*30 - 10 kg

Egyenes híd : 2*28

A lábemelés haladó megvan, simán ment, azért a heti 3 has meghozta a gyümölcsét :) .

A zárt lábas nem megy még, csak úgy ha kicsit ki van nyitva a térdem, és fogok egy 2 kg-os súlyt. Ezt még gyakorolnom kell, talán a 189 cm -es magasságom nem ideális ahogy Wade is írta. Mind1 gyűröm.

6 komment

A bejegyzés trackback címe:

https://strommi.blog.hu/api/trackback/id/tr494311348

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Giozo · http://ccedzesem.blog.hu/ 2012.03.12. 18:34:22

Sztem hamar elsietted, nekem simán megy, s most kezdtem el. Sokan elsietik a 3.4. lépést, ahol nem erősödik meg kellően a sípcsont körüli izmok. Én 2 méterrel gond nélkül megcsinálom,még kinyújtott kéz nélkül is.

vip_per 2012.03.12. 20:48:08

Hát lehet hogy elsiettem, vagy esetleg valami máshogy nőtt bennem vagy rajtam :). A 2*30 teljes guggolást simán meg tudom csinálni, semmiféle nehézséget nem okoz. Ha jól megnézed a képeket, ott a fazon feneke a bokája fölött van legalább 15 centiméterrel. Így nekem is megy. Én azonban rá tudok ülni a sarkamra, és ez szélesen megy szűken csak a kis segítséggel. Jó lenne ha lenne oldal kép is. Te mennyire ülsz le ? Mind1 gyűröm, de a 3. lépéshez kizárt hogy vissza menjek.

Giozo · http://ccedzesem.blog.hu/ 2012.03.12. 21:24:54

Én általában a zsöveget követem, mert pár helyen hibás a kép, pl majd előjön majd a guggolás 8. lépésénél is azt hiszem. Én teljesen leülök,a vádlira s a sarokra teljesen rá. Amúgy a teljes guggolást amikor elkezdtem már akkor simán letoltam volna, csak hát, amit nem érezni izmok,inak,izületek azoknak is meg kell erősödniük a későbbi nehezebb gyakorlathoz, hiába nem érzed,attól még erősödik. Mondjuk gyakorlat közbe még kézelőre nyújtás nélkül is simán megy, nem esik nehezemre az egyensúlyozás.

Giozo · http://ccedzesem.blog.hu/ 2012.03.12. 21:26:18

Visszaolvasva pár helyen kicsit tré a fogalmazás, de nézd el nekem plz, 10 órám volt ma, mellé fegyenc+deluxe :D

vip_per 2012.03.12. 21:32:28

Semmi gond mindent pontosan értettem :). Ezek után már csak nyugodalmas éjszakát kívánok, hogy ki tudd magad pihenni.

Giozo · http://ccedzesem.blog.hu/ 2012.03.12. 22:10:06

Kösszi, hát nem lesz sok alvás, reggel fél hatkor iszkiri suliba:( jó éjszakát nekedis.