HTML

Fegyenc + súlyzós edzéseim naplója

Friss topikok

  • Giozo: Kösszi, hát nem lesz sok alvás, reggel fél hatkor iszkiri suliba:( jó éjszakát nekedis. (2012.03.12. 22:10) 50. edzés - 03.09
  • Giozo: Hát az úgy tényleg nem csoda, hogy kikészített:) Az egyenes híd elég fárasztó. Nem rajongók én ann... (2012.03.07. 09:31) 47. edzés - 03.03
  • BeasT: Alapvetően a nagy alapgyakorlatokat kell előre venni (ahol több izom, akár izomcsoport) dolgozik, ... (2012.03.02. 23:22) 45. edzés - 02.27
  • BeasT: Utolsó képen nem tűnik gyengébbnek egyik oldal sem szerintem. (2012.02.23. 13:30) 43. edzés - 02.22
  • vip_per: ok, köszi szépen, elmentem gyorsan vettem egy Power Ball-t sok jót olvastam róla, remélem beválik.... (2012.02.23. 12:43) 42. edzés - 02.20

Linkblog

41. edzés - 02-16

2012.02.18. 10:01 vip_per

Sífutó gép 5 perc (bemelegítés)
Captain Jack : 100 (bemelegítés)
Plank : 110s
Side Plank : 2*75s
Vizszintes húzás : 12 (bemelegítés)
Bicska húzódzkodás : 2*15 + 10 !!! 
Bicepsz 1 kézzel : 3*6 8 kg oldalanként
Kalapács bicepsz: 3*10 9 kg
Kétkezes bicepsz csigán: 3*8 12 kg
Váll tárogatás ülve : 4*12 5 kg súllyal
Váll tárogatás fekve : 3*12 5 kg súllyal
Széles fogással nyújtott karral lehúzás csigán : 24 kg 5*7
Crunch : 6*30 váltott gyakorlatok 
Törzsfordítás ülve seprűnyéllel a nyakban (mint a vízhordók) :100
Törzshajlítás    ülve seprűnyéllel a nyakban : 50  

Ma a Plank egész könnyen ment, még maradt bennem, viszont a bicska húzódzkodás tragikus volt, előjött a bal kömnyék hajlatban az égető fájdalom. Nem tudom mi lehet ez, de csak a húzódzkodáskor fáj. Bicepszre több gyakorlatot is végeztem. Sajnos a lábra nem maradt időm, így is majdnem 1,5 óra volt mire végeztem. A hasizom gyakorlatok közé felvettem a törzsfordítás és hajlítást, nagyon jót tesz a karcsúságnak, minden nap csinálom.

Ez a beosztás nem mehet tovább, egyszerűen nincs elég időm, és úgy veszem észre nem pihenek eleget a fejlődésem stagnál. Emellett jobban fókuszálnék a súlyzós kiegészítésre is. emiatt a jövőben heti fix 3 alkalommal fogok edzeni H-SZ-P, hétvége pihenő. A hasizom gyakorlatokat minden alkalommal, a seprűs fordításokat minden nap végzem.

 

3 komment

A bejegyzés trackback címe:

https://strommi.blog.hu/api/trackback/id/tr74129110

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

BeasT 2012.02.20. 21:08:48

Már-már szégyellem magam, hogy megint téged "szapullak", de ha már súlyzós edzés: A sok izoláló gyakorlat helyett/mellett az alapgyakorlatok igen fontosak szvsz. (elemelés, nyomások(váll, mell), evezések, lehúzás, guggolás stb.)
Gyakorlatilag 4 gyakorlatot végzel a bicepszre, ebből 3 teljesen izolált. (amivel tovább irritálod a könyöködet)Tricepsz?
A seprűs törzsfordítástól maximum a magas ismétlésszám miatt esetlegesen bekövetkező izomvesztéstől lesz vékonyabb derekad, de a gerinced nem fogja megköszönni...Lokális zsírégetés nincs!!
Ez az edzés 649 ismétlést tartalmazott, ha kivesszük a captain jack-et, a 6X30 crunch-ot, és a seprűs gyakorlatokat, akkor még mindig 219-nél tartunk, ami szerintem még mindig sok, ne legyen igazam, de így túl fogod edzeni magad, ami hidd el nem kellemes...(és abba is fogod hagyni az egészet.)
Az osztott edzésterv kidolgozása viszont remek ötlet. :)

vip_per 2012.02.20. 23:03:51

Hali Beast !

Tudod csak köszönet jár Neked ezért a bejegyzésért, az ember mindig tanul, azt gondolom ez nem szégyen, sőt nagyon szívesen fogadom a tanácsokat. Az osztott edzéstervem kész, szeretném is ha véleményeznéd, a bejegyzésekből láthatod majd. Az meg, hogy össze is adtad a sorozatokat számomra lenyűgöző. A seprűs dolog nem a derekam vékonyítása miatt van, hanem éppen a derekam miatt, ami meglehetősen merev, ezek a gyakorlatok segítenek, úgy veszem észre. Az otthoni edzési lehetőségeim a fekvenyomást nem teszik lehetővé - helyette fekvőtámasz, vállból nyomást hanyagolom (Paul Wade !), helyette nyomás kézállásból, csak ez még nem nagyon megy. Szóval a CC és a súlyzózást próbálom vegyíteni.
Mégegyszer kösz !

BeasT 2012.02.20. 23:07:44

Reméltem hogy így fogod fel. :)