HTML

Fegyenc + súlyzós edzéseim naplója

Friss topikok

  • Giozo: Kösszi, hát nem lesz sok alvás, reggel fél hatkor iszkiri suliba:( jó éjszakát nekedis. (2012.03.12. 22:10) 50. edzés - 03.09
  • Giozo: Hát az úgy tényleg nem csoda, hogy kikészített:) Az egyenes híd elég fárasztó. Nem rajongók én ann... (2012.03.07. 09:31) 47. edzés - 03.03
  • BeasT: Alapvetően a nagy alapgyakorlatokat kell előre venni (ahol több izom, akár izomcsoport) dolgozik, ... (2012.03.02. 23:22) 45. edzés - 02.27
  • BeasT: Utolsó képen nem tűnik gyengébbnek egyik oldal sem szerintem. (2012.02.23. 13:30) 43. edzés - 02.22
  • vip_per: ok, köszi szépen, elmentem gyorsan vettem egy Power Ball-t sok jót olvastam róla, remélem beválik.... (2012.02.23. 12:43) 42. edzés - 02.20

Linkblog

Ismét itt ! :) - 39. edzés - 02.10

2012.02.12. 12:32 vip_per

 

Hali !

Végre ismét van időm logolni a történteket. Január végén elutaztam síelni, ami nagyon jól sikerült, 1,8 m volt a hó a pályák mellett. Úgy terveztem ott is edzek, de délután 4-kor, amikor a síelésnek vége volt, már csak az ágyba dőlni volt erőm, este vacsi meg egy kis duma ilyesmi. Hozzáteszem a fizikai mozgás egész nap meg volt, így ezt elfogadtam állóképességi edzésnek. Hazajöttünk, aztán nagyon csúnyán megbetegedtem, kicsit még mindig be van dugulva a fülem és cseng is. De ezen a héten már edzettem, ahol abbahagytam onnan kezdtem el hétfőn, szerdán, pénteken már emeltem az adagot. Igaznak tűnik az elmélet, miszerint 8-10 hetente egy hét pihenőt kell hagyni a szervezet számára, hogy tudjon regenerálódni. A héten az edzések egész könnyen mentek.

A kimaradt edzéseket már nem logolom, a 39.edzéssel folytatom.

Sífutógép : 5 perc - közepes fokozaton (bemelegítés)
Captain Jack : 100 (bemelegítés) 
Fekvőtámasz előredőlve : 12 (bemelegítés)
Fekvőtámasz térdelve : 10  (bemelegítés)
Fél Fekvőtámasz : 2*19
Fekvőtámasz előredőlve egy kézzel : 2*12 (mindkét kézre) 
Tárogatás gépen ( 42 kg) :6*7
Lehúzás csigán két kézzel ( 24 kg,tricepsz) :5*7
Tolódzkodás (Bench dip): 3*14
Nyújtott lábemelés : 2*16
Crunch : 6*25
Rövid híd : 50 (bemelegítés)
Egyenes híd : 2*20
 

Felvettem pár kiegészítő gyakorlatot is, így érzem kereknek az edzést.

 

 

1 komment

A bejegyzés trackback címe:

https://strommi.blog.hu/api/trackback/id/tr604096469

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Giozo · http://ccedzesem.blog.hu/ 2012.02.14. 20:05:45

Az egy hetes pihenő tényleg nagyon jó. Én is most betegség miatt pihentem, azt most olyan jól ment a fekvő s has..