HTML

Fegyenc + súlyzós edzéseim naplója

Friss topikok

  • Giozo: Kösszi, hát nem lesz sok alvás, reggel fél hatkor iszkiri suliba:( jó éjszakát nekedis. (2012.03.12. 22:10) 50. edzés - 03.09
  • Giozo: Hát az úgy tényleg nem csoda, hogy kikészített:) Az egyenes híd elég fárasztó. Nem rajongók én ann... (2012.03.07. 09:31) 47. edzés - 03.03
  • BeasT: Alapvetően a nagy alapgyakorlatokat kell előre venni (ahol több izom, akár izomcsoport) dolgozik, ... (2012.03.02. 23:22) 45. edzés - 02.27
  • BeasT: Utolsó képen nem tűnik gyengébbnek egyik oldal sem szerintem. (2012.02.23. 13:30) 43. edzés - 02.22
  • vip_per: ok, köszi szépen, elmentem gyorsan vettem egy Power Ball-t sok jót olvastam róla, remélem beválik.... (2012.02.23. 12:43) 42. edzés - 02.20

Linkblog

5. edzés - összevont 4 gyakorlat + egyéb - 11.11

2011.11.11. 16:42 vip_per

Az előzőekben írtakkal ellentétben ma is összevontam a 4 alapgyakorlatot, és ez így is marad. Ha csak 2 gyakorlatot csinálok, éppen csak bemelegszem, kevésnek tartom, így viszont heti 3 alkalommal komolyabb edzést tarthatok. Majd ha szintet lépek újragondolom.

Bemelegítés - Kar-törzs körzések

Fekvőtámasz előredőlve :25+25+50 1 perces pihenővel. Nincs semmi különös, jól esett a 3. sorozatot megemeltem 50-re. Gyenge láncszem a könyököm, szigorúan test mellett szűken csinálom.

2 perc pihenő 

Láb edzés : 3*20  bicska guggolás, 2 perc pihenővel. Ma megvolt a 3. sorozat is egész simán. Sajnos továbbra is könyvön van a sarkam, igyekszem mindig vékonyabbat használni.

2 perc pihenő

Térdfelhúzás : 3*25 2 perc pihenő. Itt is beiktattam a 3. sorozatot, kellemes hasizom égéssel fejeztem be, hátamat egészen kicsit éreztem csak, hurrá!

2 perc pihenő

Függőleges húzás : 3*40 1 perc pihenővel. Most az ujjaimat éreztem nem vészesen de éreztem. Hátam továbbra is fáj a végére, remélem majd múlik.

2 perc pihenő


Vádli : 3*20  páros lábon, nyújtott lábbal lábfejre emelkedés. nehezítettem annyival, hogy könyvet tettem a lábfejem alá, így mélyebbről kell emelkednem. Kellemes volt. 

40 perc alatt végeztem, úgy érzem ez a gyakorlat sorozat pontosan megfelel még egy ideig. 

Szép napot ! 

Szólj hozzá!

A bejegyzés trackback címe:

https://strommi.blog.hu/api/trackback/id/tr263371099

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása